Pioneers

Bij het zien van de doos droom ik al weg, en zit ik achterin de postkoets op weg naar het Westen. In de verte zie ik Scotts Bluff opdoemen, aan mijn linkerhand ligt Chimney Rock.

Maar ik droom weg. In dit spel is het geen romantische reis die de speler te wachten staat. Er dient gewerkt te worden! Door de pioniers welteverstaan. Aan jou is het de taak om ervoor te zorgen dat de pioniers naar de stad kunnen reizen waar ze aan het werk kunnen. Hiervoor dien je een netwerk van routes tussen de verschillende steden op te zetten. De speler die het langste netwerk weet te bouwen verdient bonuspunten. De speler met de meeste punten mag zich winnaar van Pioneers noemen.

Dit spel is vanaf september te spelen bij Het Geel Pionneke.

Aantal spelers: 2-4
Leeftijd: vanaf 8 jaar
Speelduur: 60 minuten

Dit spel is geschonken door Queen Games

Reacties

Populaire posts