Mines of the Sacred Dragon

 Liefhebbers van tegel-leg-spellen, spits uw oren, want hier komt er weer eentje aan pur-sang.
Het is een strategisch en een abstract legspel dat je zelfs op je eentje kan spelen.

Het score bord met een vet coole draak.
In Mines of the Sacred Dragon gaan de spelers om beurt een mijn bouwen of een bestaande mijn verder uitbouwen. Tijdens het spel verkennen de spelers elk om beurt de mythische berg door tegels aan te puzzelen. Daarvoor zal je overwinningspunten scoren. Zodra een speler slechts één of geen enkele tegel meer bezit, of wanneer de stapel met tegels op is, is het spel ten einde.

Abstract puzzelen.
Nu zullen de mijnen in de mythische berg geteld worden. Spelers ontvangen punten voor elke afgezonderde mijn en extra punten voor elke mijn die verbonden is. De speler met de meeste punten is de winnaar, zoals in nog een paar spellen het geval is. Bij gelijkstand, wint de speler wiens mijn de meeste verbindingen heeft. Start maar met puzzelen !

Dit spel werd geschonken door Sunrise Tornade Game Studio en is vanaf februari te spelen bij Het Geel Pionneke.

De voorkant van de doos.
Aantal spelers : 1 - 5
Leeftijd : vanaf 10 jaar
Speelduur : 30 minuten

Reacties

Populaire posts