Rituale des Wahnsinns
In Rituale des Wahnsinns, roep je oude vergeten goden op, om invloed over de wereld te krijgen. Hiervoor bezoek je oude vergeten heilige locaties.
Maar aangezien die heilige locaties vergeten zijn, dien je ze wel eerst weer te ontdekken. Als je dat gelukt is, dan is het vervolgens jouw taak om vier sekteleden bij elkaar te brengen op die herontdekte heilige locatie. Hoe bekwamer de sekteleden zijn die je bij elkaar hebt weten te brengen, des te meer macht zul je weten te verzamelen.
Iedere speler heeft 7 kaarten op hand. Tijdens een beurt, speelt een speler 1 kaart, en trekt hij vervolgens 1 kaart. De kaarten die hij op hand heeft zijn cultisten en evenement kaarten. Alle spelers spelen een kaart met de afbeelding naar beneden. Vervolgens worden deze allemaal gelijktijdig omgedraaid. De kaarten tonen drie mogelijke heilige plaatsen waar de sekteleden heen kunnen gaan. Als er vier sekteleden op een heilige plaats zijn, wordt er een aanroep uitgevoerd. De eigenaar van de heilige plaats krijgt overwinningspunten voor drie sekteleden, en een andere speler krijgt punten voor 1 sektelid. De heilige plaats raakt vervolgens weer vergeten.
Het spel is afgelopen als de trekstapel leeg is. De speler met de meeste punten wint het spel.
Aantal spelers: 2-5
Leeftijd: Vanaf 10 jaar
Speelduur: 45 minuten
Dit spel is geschonken door Sphinx Spieleverlag en vanaf april te spelen bij Het Geel Pionneke
Maar aangezien die heilige locaties vergeten zijn, dien je ze wel eerst weer te ontdekken. Als je dat gelukt is, dan is het vervolgens jouw taak om vier sekteleden bij elkaar te brengen op die herontdekte heilige locatie. Hoe bekwamer de sekteleden zijn die je bij elkaar hebt weten te brengen, des te meer macht zul je weten te verzamelen.
Iedere speler heeft 7 kaarten op hand. Tijdens een beurt, speelt een speler 1 kaart, en trekt hij vervolgens 1 kaart. De kaarten die hij op hand heeft zijn cultisten en evenement kaarten. Alle spelers spelen een kaart met de afbeelding naar beneden. Vervolgens worden deze allemaal gelijktijdig omgedraaid. De kaarten tonen drie mogelijke heilige plaatsen waar de sekteleden heen kunnen gaan. Als er vier sekteleden op een heilige plaats zijn, wordt er een aanroep uitgevoerd. De eigenaar van de heilige plaats krijgt overwinningspunten voor drie sekteleden, en een andere speler krijgt punten voor 1 sektelid. De heilige plaats raakt vervolgens weer vergeten.
Het spel is afgelopen als de trekstapel leeg is. De speler met de meeste punten wint het spel.
Aantal spelers: 2-5
Leeftijd: Vanaf 10 jaar
Speelduur: 45 minuten
Dit spel is geschonken door Sphinx Spieleverlag en vanaf april te spelen bij Het Geel Pionneke
Reacties
Een reactie posten